lördag 14 maj 2011

SCRAPLYCKA since dec 2006


Mollys scrapbooking har utlyst en layouttävling där priset är en gästdesigner-plats. Man ska scrappa en layout som verkligen visar ens scrapstil och layouten ska även visa vad scrapbookingen betyder för en själv.

Mitt bidrag är väldigt typiskt jag. Lettersize med ett foto, mycket färger, hyfsad mängd dekorationer, bårder i olika varianter och kan ornitologen Minerva dessutom peta in en fågel eller två så är layouten komplett. Jag har scrappat sedan julen 2006 och föll som en fura för detta pappers-pyssel. Jag har visserligen alltid pysslat med något men att hitta en hobby som kombinerar mitt enormt stora fotointresse kan ju bara sluta i en enda stor scraplycka.

(Klicka på bilden så blir den större.)

2 kommentarer:

Lilo sa...

Snyggt, snyggt, snyggt! Gillar att titta på din layout, mycket fint! =)

CarpeDiem sa...

Du har verkligen en underbar stil! Det händer mycket, man vill se mer! Gillar färgerna.