tisdag 2 december 2008

Julbrådska

Varje år kommer julen tidigare och tidigare -känns det som i allafall. Gjorde en lo som ska skildra känslan av att inte riktigt hinna med och därför blev den medvetet hysterisk med många detaljer och dekorationer. Dekorationerna kommer från Jolly-setet och så även den runda stämpeln (som i misstag blev upp och ner) . Fotot är en liten julfigur och t o m den ser lite förvånad och överraskad ut...
Hörde igår att plattformen till min Revolution närmar sig landet... snart kan jag stansa ut lite Jolly-bokstäver!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hjälp vad med stress julen kommer med, jag känner redan av den!
Du fångade känslan, mycket fin och stämningsfull LO!

kram//Alien Bling

Anonym sa...

Ja stress stress...
därför har jag bestämt att jag inte ska stressa med julen mer... nu är julpysslet färdigt å jag ska bara skapa massor av annat nu... :P hihi

Gillade LO:n... passade syftet bra tycker jag...

kraaaaaam YooRee